Szkolenia z rabatem

Autor: admin
Data publikacji: 05.06.2018

Wprowadzenie do marketingu sportowego i rozrywkowego (MKT-SEM) - "Ten kurs wprowadza ucznia w główne segmenty branży sportowej i rozrywkowej oraz wpływ społeczny i ekonomiczny na gospodarkę lokalną, stanową, krajową i światową. oraz usługi oferowane konsumentom i wpływ marketingu na te produkty i usługi są badane. Jednostki obejmują: podstawy biznesu, miks produktu, wiedzę o produkcie, zarządzanie produktami / usługami, regulacje biznesowe, umiejętności interpersonalne, sprzedaż, zarządzanie informacjami marketingowymi, ekonomię, Dystrybucja, ceny, reklama, reklama / public relations, promocja sprzedaży, ryzyko biznesowe i organizacja..


Tagi:
Najnowszy

Darmowe szkolenia dla jednostek niedochodowych

Działasz jako wolontariusz? Od dziś możesz ubiegać się o treningi i warsztaty kompetencyjne, które pomogą Twojej organizacji rozwinąć skrzydła. Za swoją nauke nie zapłacicie jednak ani zł

Czytaj więcej...